Keksici sa pomorandzom

 

Ove jammi keksice sam pronasla na Instagram profilu slatke male “Cimetne tufne”I odmah su mi se dopali. Imala sam bas 5 – 6 pomorandzi koje nikako da pojedemo, valjda su nam dosadile.

Kaze Tanja jednostavni i brzo se prave, ajd da proba, i stvarno, ocas posla. Ukus je bozanstven, tope se i imaju bogat ukus pomorandze. Recept sam malo izmenila. Zele sam duplirala i dodala sam aromu pomorandze iz Lidla koja je doprinela jos boljem ukusu.

Potrebno je

Za keksice

  • 1 jaje
  • 100g secera
  • 1 vanilin secer
  • 80ml cedjenog soka od pomorandze
  • 100ml ulja
  • 1 rendana kora pomorandze
  • 350g brasna
  • 1 kasicica praska za pecivo

Za zele

  • 160ml cedjenog soka od pomorandze
  • 6 kasika secera
  • 1 kasika gustina
  • 1 – 2 arome pomorandze iz lidla

Priprema keksica

Posto se pripremaju brzo, prvo ukljucim rernu da se zagreje na 180 stepeni.

Umutim jaje, secer i vanilin secer, dodam sok i ulje. Brasno pomesam sa praskom za pecivo, umesam u masu i dodam rendanu koru pomorandze.

Pomorandzu uvek prvo dobro operem, a zatim potopim u rastvor sode bikerbone i vode da odstoji 15tak minuta. Dobro isperem, obrisem ubrusom i izrendam samo narandzasti deo.

Kasicicom vadim od mase, rukom formiram loptice i redjam u papirom oblozen pleh. Vrhom varjace napravim udubljenje. Stavim ih da se peku u zagrejanoj rerni 10 minuta. Treba pratiti, jer ako je vasa reran jaca keksici mogu da izgore. Kad izvadim pecene kesice iz rerne, pripremam zele.

Priprema zalea

U serpici pomesam iscedjeni sok, aromu, secer i gustin, pa na tihoj vatri zakuvam kao puding.

Vruc fil odmah pomocu dve kasicice sipam u svako udubljenje, i keksici su spremni.

Savet plus

Dok se peku keksici, zbog praska za pecivo udubljenja postaju manja i plica. Cim sam izvadila iz rerne onako vruce keksice ja sam ponovo pritisla vrhom oklagije da se vrate na staro, i tako je vise stalo zelea.

IZVOR:ukusnolepestvari.com

Objavi komentar

0 Primjedbe